dilluns, 11 d’abril del 2022

CURS DE PREPARACIÓ PER A AUXILIARS ADMINISTRATIUS I ADMINISTRATIUS DE L'AJUNTAMENT DE VILANOVA I LA GELTRÚ

L'oferta pública d'ocupació de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú preveu la convocatòria enguany de places d'auxiliar administratiu i administratiu, per això des de La Intersindical us oferim un curs de preparació d'oposicions, com ja vam fer el 2020, en format virtual.

La previsió de les convocatòries són juliol i octubre, per aquest motiu ambdós cossos els prepararem conjuntament i hem previst començar el 25 d'abril, per tenir el temps suficient per a preparar el temari.

El curs de preparació d’oposicions auxiliar administratiu inclou:

Temari: Adaptat a les bases específiques de les convocatòries del concurs-oposició lliure de places d’auxiliar administratiu/va i administratiu/tiva, escala d’administració general, subescala auxiliar i administratiu, de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. 20 temes.

Nombre d’hores: 36 hores (10 setmanes)

Característiques del curs:

• Materials teòrics inclosos descarregables
  • Fòrum virtual de consultes
  • Preparació del test i indicacions per desenvolupar la prova de coneixements específics (segon i tercer exercici)

Es faran 3 sessions d'una hora per aclariment de dubtes en format de vídeo-conferència

Preu/alumne: 200 euros/llicència (pagament únic) o bé 210 euros/llicència (dos pagaments, 1r i 2n mes, 105 euros, mensuals)

Nombre d’alumnes: Es requerix un número mínim 10 alumnes per ofertar el curs.

Inscripcions: Podeu fer les inscripció aquí

Si us cal més informació podeu poseu-vos en contacte la secció al correu: intersindical-csc@vilanova.cat

L'oferta formativa de La Intersindical es caracteritza per ser:

• Virtual i accessible des de diversos dispositius
  • El nostre equip de formadors i formadores són personal públic de diverses administracions que coneixenles matèries des d’una vessant docent, però també des d’una vessant pràctica i aplicada a la realitat de l’administració pública. Tot el nostre equip de formadors, també, són professorat associat de diverses universitats catalanes.
  • Tutorització i acompanyament, tant rellevant són els continguts com poder comptar amb un suport que acompanyi en el procés d’aprenentatge
  • Recursos elaborats pel propi equip de formadors, accessibles i descarregables lliurement.
  • Metodologia i recursos dissenyats pel nostre equip pedagògic professional amb experiència en diversos centres de formació.
  • Experiència, més de 10 anys de formació presencial i virtual ens acompanyen, amb més de 2000 alumnes, empleats públics de diverses administracions públiques catalanes. Tota la nostra oferta està pensada per empleats públic i per a empleats públics, centrant-nos en aportar valor públic a la ciutadania.

Si esteu pensant en presentar-vos a la propera convocatòria d'auxiliars administratius o administratius, aquest és el vostre curs!