dilluns, 15 d’octubre del 2018

Ens vols conèixer? fes-hi una ullada! 3a part

Més persones de les nostres llistes i més que ens donen suport. Coneguem-los una mica millor!

Llorenç Guim Lastras, número 17 de la llista de funcionaris

Vaig estudiar Enginyeria de Camins, Canals i Ports i la Diplomatura en Ciències Empresarials. Treballo al Servei d'Urbanisme.

M'ha dut a participar a les llistes de la Intersindical les ganes de canviar la dinàmica sindical actual per capgirar el sentiment generalitzat entre el col·lectiu al que pertanyo, de manca de recolzament i resposta per part dels sindicats a les demandes que històricament hem formulat.

Maribel Moya, número 6 de la llista de funcionàries

Sóc Tècnica Superior en Secretariat. Treballo a la Biblioteca Joan Oliva com a Tècnica d’Auxiliar de Biblioteca des de fa 18 anys i des de fa 2 també gestiono l’extensió bibliotecària als Centres de dia, Residència Josepets i Plataforma de la ciutat. Apropem la biblioteca al residents i usuaris/es d'aquests centres, portant documents (DVD’s, llibres en lletra gran, cd’s música, audiollibres) i muntant activitats de música, contes, ball etc. pels avis i les àvies.

Participo a les llistes de la Intersindical perquè vull ser coherent amb les meves idees i ja no em sentia representada en el sindicat on he estat afiliada durant 18 anys.

Susanna Hernández, Simpatitzant

Vaig estudiar FP Administratiu II i treballo al Departament de Serveis Viaris en temes de mobilitat.

Dono suport a la Intersindical perquè crec que aquest nou sindicat serà un canvi d’aires que aportarà més transparència i proximitat i que  reflectirà  la situació actual a Catalunya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada