dijous, 11 d’octubre del 2018

Ens vols conèixer? fes-hi una ullada! 2a part

I continuem amb les presentacions!

Eva Ruiz Marín, número 1 de la llista de funcionàries.

He estudiat FPII Tècnic Administratiu. Estic acabant el segon curs del grau de Dret a la UOC, estudis que faig en el meu poc temps lliure i per enriquiment personal com a finalitat. Tot i així, aquest any he decidit fer un parèntesi en els estudis i centrar-me de ple en la tasca sindical a l'Ajuntament de Vilanova.

Des que vaig entrar a l'ajuntament l'any 2002, treballo a Serveis Viaris, a la secció de Manteniment Ciutat, i la major part de la meva feina la dedico a la Unitat de Serveis Municipals.

El que m'ha fet entrar en aquest món és la necessitat de contribuir a fer un canvi radical pel que fa la gestió dels drets laborals i socials al nostre ajuntament, canvis que alhora demanda part de la plantilla i que no reben resposta dels sindicats que ara ens representen. Alhora, en els mesos que portem constituïts com a secció, a me n'he adonat de moltes coses que fins ara no veia del món sindical i que crec que poden millorar-se, el que valia fa 20 anys ara queda desfasat i cal actualitzar-se i adaptar-se a les noves realitats.

Una de les meves metes és aconseguir tenir un Comitè d'Empresa unit i fort, que per damunt de les sigles de cada sindicat, defensi els drets de tothom sense partidismes, i al qual els treballadors i treballadores puguin adreçar-se directament per a fer les seves consultes si no volen adreçar-se a un sindicat en concret.

Gerard Pla i Bermejo, simpatitzant

Vaig estudiar FP administratiu i batxillerat.
Treballo a l'Organisme Autònom de Patrimoni Víctor Balaguer.

Vull defensar els nostres drets com a treballadors d'una manera nova, transparent i sense vicis heretats i vull que la Intersindical faci entrar aires renovats a l'Ajuntament.

Recuperem la il·lusió!

Lourdes Escrigas Casas, número 10 de la llista de funcionàries

Soc llicenciada en filologia catalana i tinc un màster en logopèdia per la UB. Fa tres anys que treballo a la biblioteca com a tècnica auxiliar. Anteriorment vaig estar treballant durant vint-i-tres anys al Servei de Recaptació.

El mes d'octubre passat em vaig sindicar, quan encara a Vilanova no hi havia representació enlloc. I ara m'he decidit a anar a les llistes de la Intersindical perquè  penso que lluitant pels drets dels treballadors de i a Catalunya podem ajudar a construir un país diferent.

Cap comentari: