dijous, 25 d’octubre del 2018

Ens vols conèixer? fes-hi una ullada! 6a part

Anem avançant, queden poquets dies per les eleccions del 30 d'octubre.
Us presentem quatre persones més de les moltes que hi ha darrera de les nostres llistes.

Pilar Galve, número 8 de la llista de funcionàries

Sóc bibliotecària de formació. M'he anat especialitzant i vinculant al món de la literatura infantil i juvenil. Treballo a la Biblioteca Joan Oliva i Milà.

Em mou la il·lusió i les ganes d'avançar, entre totes, en matèria de drets laborals i socials, des dels nostres centres de treball, i d'enfortir un sindicalisme propi, no subordinat a l'estat espanyol.

Arrel de l'actitud que els sindicats majoritaris han anat adoptant davant les agressions continuades de l'estat espanyol a la democràcia i al país, vaig veure que no em representaven i que calia i podia fer alguna cosa.

Jordi Forgas Massó, número 9 a la llista de funcionaris.

Vaig estudiar Formació Professional Grau Superior i treballo al Departament de Llicències.

Ja fa temps que el moviment social republicà va per davant de polítics i agents socials i econòmics, Intersindical-CSC ha estat sempre al costat, quan no davant, de la voluntat de la ciutadania compromesa amb la democràcia i els valors d’aquest país.

Paquito López Aguilera, simpatitzant

Els meus estudis finalitzats son de COU, treballo en el departament de Serveis Viaris i Mobilitat.

Tota planta nova neix acolorida de verd, color d’ esperança, com la que dipositem en aquest nou sindicat sorgit de la necessitat de canvis en les dinàmiques de representació dels treballadors i la transparència en les negociacions. Espero un sindicat transparent, lluitador i que s'esforci per la unitat d'acció amb la resta de treballadors.

Marta Guinda Camps, número 20 de la llista de funcionàries

Vaig estudiar COU i treballo al Departament de Salut.

Participo en les llistes de la Intersindical-CSC perquè no vull que es normalitzi per més temps que es vulnerin els nostres drets com a treballadores i un dels nostres drets és l'accés a la informació. Ara s'està negociant el Conveni Col·lectiu i el Pacte de Condicions, com hem de saber quins drets i deures tenim si no tenim accés als acords que recullen? Com podem proposar-ne millores si en desconeixem el seu contingut?

Com a treballadora, independentment de que estigui afiliada a un sindicat o no, hi ha dos òrgans que m'han de representar: el Comitè d’Empresa que representa a les treballadores laborals, i la Junta de Personal a les funcionàries. Vull que aquests òrgans funcionin, saber qui els forma, que siguin la veu de totes nosaltres, que ens hi puguem adreçar quan tinguem qualsevol dubte, problema o proposta i que ens representin per igual prescindint de sigles.