dilluns, 7 de març del 2022

8 DE MARÇ

AQUEST 8 DE MARÇ FEM-NOS SENTIR MÉS FORT EN ELS CENTRES DE TREBALL I OCUPEM ELS CARRERS AMB EL MOVIMENT FEMINISTA PER COMBATRE EL PATRIARCAT!

Aquest any LA INTERSINDICAL tornem a mobilitzar-nos per denunciar les múltiples desigualtats i violències que patim les dones en totes les esferes de la vida. Més agudes com més baix és el valor social de la feina que realitzem i més precària la nostra situació econòmica, social o cultural.

Aquest any LA INTERSINDICAL NO convoquem vaga general.

Les vagues feministes que es van fer entre el 2018 i el 2020 van aconseguir posar en el centre del debat polític i social les violències i desigualtats que patim i van obtenir un seguiment històric. Ara bé, mentre no construïm les condicions que tornin a fer possible convocar vagues i mobilitzacions altament participades, la Intersindical tenim molta feina a fer: lluitar cada dia en els nostres centres de treball i amb especial èmfasi al voltant del 8 de març, per erradicar les desigualtats i violències que patim les dones i per extensió el conjunt de la classe treballadora del nostre país.

Us convidem doncs a estar més actius que mai i desplegar la vostra acció sindical amb perspectiva de gènere, ara i cada dia. I a omplir els vostres centres de treball de cartells, fer difusió del manifest i de les mobilitzacions.

Finalment us emplacem a què participeu activament de les mobilitzacions que arreu del país s'estan organitzant.

COMBATEM EL MASCLISME DES DELS CENTRES DE TREBALL
FEM REPÚBLICA FEMINISTA A LA FEINA I A TOT ARREU