dijous, 28 de novembre del 2019

Resum assemblea general

El passat dimarts, dia 26 de novembre, la Intersindical-CSC va realizar una assemblea general de treballadors i treballadores, per fer balanç del que ha estat el primer any de presència dels nostres representants sindicals a l'ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Els delegats i delegades vam explicar l'origen de la secció, qui la formem i de quina manera ens hem anat organitzant per tirar endavant els nostres projectes. A continuació vam explicar la feina que estem fent, els entrebancs que ens hem trobat en el dia a dia, les línies estratègiques que ens marquem per saber cap a on  anar com a secció, i els temes que tenim ara mateix sobre la taula.

Per acabar es va obrir un torn de preguntes on els companys i companyes van anar preguntant diferents temes que ara mateix ens preocupen a tots: la negociació del conveni, la seguretat en els edificis municipals arran d'alguns episodis de violència laboral externa que han patit departaments concrets, la valoració dels llocs de treball, o l'aplicació de l'extensió de l'acord de la policia local a tota la plantilla, entre d'altres temes.

Des de la secció fem una valoració molt positiva de la trobada i agraïm a tots els companys i companyes la seva participació i les seves aportacions.

Assemblea general del 26 de novembre de 2019