dimarts, 5 de febrer del 2019

S'ajorna la Vaga General

La Intersindical-CSC ha posposat la vaga general prevista per aquest dijous, dia 7 de febrer, per al 21 de febrer. El canvi de data respon a la voluntat de garantir més marge per preparar millor la protesta i aconseguir un major seguiment i una mobilització massiva.

El sindicat republicà es mostra molt satisfet de la resposta rebuda des del món del treball, per part dels delegats i delegades i l’afiliació, així com per una gran quantitat de treballadors i treballadores que s’han començat a organitzar per fer de la vaga un dia històric. Així mateix, el llistat d’agents sindicals i socials que s’havien anat sumant a la convocatòria no ha parat de créixer, col·laborant també perquè aquella jornada s’aturessin el màxim nombre de centres de treball.

És precisament per organitzar millor tota aquesta força que la Intersindical-CSC ha optat per traslladar al 21 de febrer la vaga convocada, una fita que interpel·la al conjunt de la classe treballadora catalana i ha de suposar un impuls a les lluites socials i laborals al país. Igualment, el sindicat republicà vol inserir aquesta convocatòria en un context de mobilitzacions per tots els drets i llibertats que tindran lloc les properes setmanes. Deixant igualment marge perquè l’altra vaga de la que som convocants i actors, la feminista del 8 de març, sigui també un èxit.