dijous, 22 de novembre del 2018

Rebuig de la Intersindical a la presència de VOX a Vilanova

Havent tingut coneixement que des de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú s’ha atorgat el permís sol·licitat pel Partit Polític VOX d’instal·lar una carpa informativa el proper dia 24 de novembre a les 10.00h a la Rambla Principal al davant de la Gran Penya, des de la secció de la INTERSINDICAL-CSC de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú volem manifestar el nostre rebuig absolut a que un partit polític que de forma pública i notòria basa el seu programa electoral en propostes de contingut discriminatori per raó de nacionalitat, ideologia, religió, sexe o gènere pugui disposar d’un espai a Vilanova ai la Geltrú on fer-ne lliure difusió a la ciutadania.

Donat que l’ activitat que el Partit polític VOX vol desenvolupar a la nostra ciutat el proper dissabte, és la de fer difusió del programa electoral presentat en acte públic el dia 7 d’octubre de 2018, i publicat als seus mitjans de difusió, i que conté propostes discriminatòries per raó de nacionalitat, ideologia, religió, sexe o gènere, així com la d’aconseguir nous militants i simpatitzants per tal de formar un a secció al nostre municipi.

Des de INTERSINDICAL-CSC de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, com a sindicat català, independentista i de classe exigim que des de l’Ajuntament es revoqui aquesta autorització atorgada al Partit Polític VOX i no es permeti instal·lar una carpa informativa el proper dia 24 de novembre a les 10:00 hores a la Rambla Principal al davant de la Gran Penya ni en cap altre localització de la ciutat, complint amb allò que estableix l’Ordenança Municipal de Mesures per Fomentar el Civisme i la Convivència a Vilanova i la Geltrú, de 2015, per tal d’evitar que aquest col·lectiu pugui fer difusió de propostes amb contingut xenòfob, racista, masclista i trànsfob als carrers de la ciutat, emparats en el dret a la llibertat d’expressió que troba el topall en el respecte de l'altre i els drets humans, de la mateixa manera que es faria amb qualsevol altre persona o col·lectiu.