dimarts, 2 d’octubre del 2018

Eleccions sindicals 2018, vídeo presentació programa de la nostra secció sindical.

El proper dia 30 d’octubre tindran lloc les eleccions sindicals a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, i un nombrós grup de treballadors i treballadores amb empenta, il·lusió i moltes ganes d’aportar noves idees per millorar la gestió sindical al nostre centre de treball, ens presentem per primera vegada com a Intersindical-CSC, representant els col·lectius de funcionaris i de laborals tècnics i administratius.

Ens mouen l’energia i les ganes que tenim per defensar i millorar els drets laborals de tots els treballadors i treballadores d’aquest ajuntament, sense distinció de col·lectius ni categories, amb valentia, amb nous punts de vista i sempre des dels nostres principis de transparència, honestedat, compromís i justícia.

Us convidem a que li feu un cop d’ull al vídeo de campanya que hem preparat des de la secció sindical, i que és un petit tast del que és el nostre programa.
👇