diumenge, 30 de setembre del 2018

1 d'octubre de 2018

Recuperem l'1 d'Octubre

El primer d’octubre de 2017 marcà el punt d’inflexió ascendent en la construcció de la República catalana. Les majories socials d’aquest país es van organitzar i es van mobilitzar en una de les jornades més exitoses de la història dels Països Catalans. Les jornades posteriors, amb la mobilització permanent i dues vagues generals, van certificar que República i Drets Socials són indestriables.

La Intersindical-CSC no volem limitar-nos a canviar banderes i per això reclamem la República catalana com una eina per millorar les condicions laborals i socials, com un salt endavant en justícia, igualtat i benestar per a les classes populars. La conformació d'un nou estat des de baix amb uns pilars assentats en la voluntat popular és una oportunitat per edificar la república més avançada en drets d'Europa.

Com a sindicat republicà i de classe reivindiquem el mandat sorgit del Referèndum d’Autodeterminació del primer d’octubre i denunciem la brutal repressió exercida per l’Estat espanyol, vulnerant drets fonamentals civils, polítics, d’expressió o de pensament.

La força organitzada del primer d’octubre també ha de ser als centres de treball. La República l’hem de construir les majories socials, des dels carrers, des de les institucions, des dels municipis i, també, des del dia a dia a la nostra feina.

Aquest primer d’octubre de 2018 fem una crida a participar en les diverses mobilitzacions que es duran a terme arreu del territori i en especial a les organitzades per la Plataforma 1 d'Octubre.

Cridem a participar a les concentracions que es faran davant dels centres de treball a les 12h i a la manifestació entre Plaça de Catalunya i el Parlament de Catalunya a les 18:30 a Barcelona.

Secretariat nacional
Intersindical-CSC
Seu Nacional: Via Laietana 48 A, principal 1er. BCN 08003
Telèfon: 93 481 36 60 www.intersindical-csc.cat