dilluns, 22 de març del 2021

CANVIS A LA JUNTA DE PERSONAL FUNCIONARI

A les passades eleccions sindicals del 2018, la candidatura de la Intersindical-CSC va aconseguir la majoria de vots del col·legi de Funcionaris. En conseqüència, doncs, a l’hora de constituir l’òrgan col·legiat de representació, la Junta de Personal Funcionari, vam presentar la nostra candidatura a la presidència, sent escollida la nostra companya Eva Ruiz com a presidenta i la resta dels delegats d’Intersindical pels càrrecs de vicepresidenta, secretari i vicesecretari.

Recentment l’Eva Ruiz ha deixat les responsabilitats de delegada sindical, prenent el seu relleu en Jordi Forgas. Aquest fet ha provocat que calgués escollir de nou el president la Junta de Personal. Intersindical ha presentat el nou delegat per aquest càrrec.

Per part de CCOO s’ha presentat el company Toni Galindo per a la presidència de la JPF.

El resultat de la votació ha estat 7 vots per al Sr. Toni Galindo, 4 vots per a Jordi Forgas i 2 abstencions. Resultant escollit en Toni Galindo com a President de la JPF.

En conseqüència, els delegats i delegades de la Intersindical hem renunciat a la vicepresidència, a la secretaria i a la vicesecretaria.

Vam crear la secció de la Intersindical-CSC a l’Ajuntament perquè creiem que podíem fer les coses diferents. Potser no ho aconseguirem però sí que us podem assegurar que ens tindreu sempre al vostre costat quan us faci falta i respectant els acords. Amb càrrecs o sense continuarem creient en una manera diferent de fer sindicalisme, més moderna, transparent i que beneficiï a tot el col·lectiu.

Dit això agraïm la feina a l’Eva Ruiz com a presidenta sortint, li desitgem la millor de les sorts en el seu desenvolupament laboral dins de l’Ajuntament i li agraïm la seva sinceritat en el moment de proposar la seva baixa de delegada per garantir la millora de la Junta de Personal.

Desitgem molts encerts als nous representants de la Junta de Personal, per continuar la tasca de comunicació, participació i dinamització que va iniciar la Intersindical al principi del mandat.