diumenge, 1 de març del 2020

8 de març Vaga General Feminista

Aquest 8 de març la Intersindical-CSC convoquem Vaga General, instades i motivades per VagaFeminista, per continuar visibilitzant i denunciant les violències, discriminacions i desigualtats estructurals que patim les dones en el món laboral com a conseqüència del model patriarcal de relacions socioeconòmiques, culturals i polítiques. Model que ens vol relegades a un rol subsidiari i dependent, també a la feina.

Alhora, les polítiques neoliberals precaritzen de manera sistemàtica i sistèmica la classe treballadora i impacten brutalment i específica en les dones treballadores.

La Intersindical-CSC, plena de dones que combatem cada dia la precarització, les desigualtats i les violències que ens assetgen, ens sentim part del moviment feminista alçat i en lluita per construir una societat lliure d’aquestes xacres.

Des dels centres de treball i des de tot arreu ens empoderem i contribuïm a la lluita feminista, combatent el sistema patriarcal-capitalista i construint la República Catalana Feminista.

República com a instrument per garantir-nos justícia social, drets i llibertats.

Catalana perquè és la voluntat de la majoria del nostre poble, oprimit, sotmès i apallissat. Voluntat legítima i que entronca amb els mateixos drets fonamentals que estan a la base de les reivindicacions feministes.

Feminista perquè no serem lliures, no tindrem drets ni llibertats si les dones no hi som pensant-la i construint-la. Transformem la realitat!

LA REPÚBLICA SERÀ FEMINISTA O NO SERÀ.