dijous, 7 de novembre del 2019

Coses que fem

La feina que fem els sindicats no sempre es veu. Al final arriben resultats, però el treball que hi ha darrera molt sovint queda amagat. Són hores de preparació, de discussions i de reunions.
Per això, en aquest blog intentem fer-vos arribar les nostres iniciatives, volem que sapigueu en què estem treballant,  tot esperant allò que dèiem més a munt: que al final arribin els resultats.

• Hem convocat una assemblea sectorial amb els companys i companyes de les biblioteques. Volem conèixer de primera mà la seva situació laboral, què pensen dels horaris que fan i tot allò que els preocupa.
Serà el proper dimarts, dia 12, a la Sala Infantil de la Biblioteca Joan Oliva

• El passat 4 de novembre el Ple de l'Ajuntament va aprovar iniciar un expedient per determinar, si escau, el canvi de forma de gestió del servei de consergeria-recepció i d’atenció de la centraleta telefònica de la Casa Consistorial, de la Casa Olivella i de l’Edifici Neàpolis, i del servei d’auxiliar d’instal·lacions esportives de cap de setmana de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, per passar de gestió indirecta a alguna de les formes de gestió directa. No cal dir que aquest canvi de gestió tindria implicacions de caire laboral i en la composició de la plantilla municipal, així que VOLEM PARTICIPAR en l'estudi i en el procés de decisió. Així ho hem comunicat a la direcció de l'empresa. De moment, esperem la seva resposta.

• A la darrera Mesa de Negociació es va parlar de la destinació dels diners de les vagues. Cal acordar què se'n farà d'aquests diners, però per fer-ho cal fer una modificació del pressupost i la darrera oportunitat serà el Ple del 2 de desembre.
INSISTIREM!
  • Els Pressupostos Generals de l'Estat per l'any 2019 preveien un augment de sou addicional pels treballadors públics del 0.25%, però que havia de ser objecte de negociació entre els treballadors i la direcció de cada organisme.
SI NO HI HA ACORD ABANS DE FINAL D'ANY PERDREM AQUESTS DINERS

Si tens temes que et preocupen o que creus que hauriem de tractar, recorda que pots contactar amb nosaltres al correu intersindical-csc@vilanova.cat o presencialment al nostre local els dimarts al matí i els dimecres a la tarda.