dimecres, 2 d’octubre del 2019

La Intersindical-CSC hem presentat un pre-avís de Vaga General per l'11 d'octubre

La Intersindical-CSC va presentar dilluns un pre-avís de Vaga General pel proper 11 d'octubre amb l'objectiu de reclamar que la política econòmica, social i laboral del govern de l'Estat espanyol asseguri els següents objectius per millorar les condicions de vida i treball dels catalans i les catalanes en els àmbits següents:

- Sou mínim de 1.200 euros
- Derogació de la reforma laboral que va aprovar el PP i que el PSOE ha mantingut
- Manteniment del poder adquisitiu tant dels salaris com de les pensions a l'IPC de Catalunya
- Dotar a la Inspecció de Treball dels recursos suficients per lluitar contra la precarietat laboral i els fraus en la contractació
- Igualtat de gènere al món del treball i fi de la bretxa salarial
- Dació en pagament i dret a l'habitatge, recuperant les reclamacions del Parlament de Catalunya sobre aquestes matèries
- Drets de les persones nouvingudes, per evitar que siguin ciutadania de segona

Des de la Intersindical-CSC considerem que en el marc de la pre-campanya electoral cal exigir al Govern de l'Estat en funcions i a qualsevol força política que tingui opcions de governar fruit dels resultats de les eleccions del 10 de novembre la recuperació dels drets laborals, socials i econòmics que des de l'estat espanyol ens vulneren des de fa anys i amb independència de qui governi.   Sabem que només amb la República Catalana podrem defensar i assolir aquests, i molts altres drets, que ara tenim retallats sota la dependència d'Espanya.

Cap govern espanyol garantirà els nostres drets socials, laborals i nacionals.
Perquè cal donar una resposta ferma i contundent.
Perquè torna a ser el moment de tornar-ho a fer i ho farem.

Els propers dies us ampliarem la informació sobre la Vaga General i la seva difusió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada